یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


قدر سلامتیتان را بدانید عزیزانم :)

هر وقت خواستین کسی را نفرین کنین بگین : الهی که کتفت خشک بشه :( :|

البته نمی دونم معادل فارسیش کتف میشه یا نه. ما تو ترکی می گیم " کورَک " . دوستان آذری زبان لطفا یاری بفرمایید :)) چند روزه این " کورَکم " بد جور خشک شده که نه می تونم بشینم نه می تونم بایستم و نه کاری انجام بدم. لامصب بد جور اذیت می کنه :((( دیشب مادر محترم و عزیزتر از جانم روغن زیتون مالید و پشت بندش هم یه آجر داریم که همیشه رو بخاریه، اونو گذاشت رو کتف (کورَکم) و با یه شال بست. یعنی شما گوژپشت شهر نتردام رو دیدین انگار منو دیدین :))) فقط توجه داشته باشین که از لحاظ قیافه نگفتم فقط گوژ منظورم بود :)) وگرنه من بسیار هم زیبا هستم (شکلک از خود راضی). خلاصه که اگه خواستین کسی رو که خیلی اذیتتون کرده نفرین کنین بگین : " الهی که کتفت (کورَکت) خشک بشه "

آخ آخ میدونم خیلی بده...

به خاطر سرماس 
یعنی جناب آووکادو این چند روزه همش میگم خدا نصیب هیشکی نکنه :)
پس شمام درد کشیده این :)
همون کتف میشه فک کنم یا همون پشت مابین دوکتف یا...کول :| :)))

ایشالا که زود زود خوب شید :)

آره دیگه همونایی که گفتی ... کول :)))))
فدات عزیزم :*
الهی کورکت هرچی زودتر خوب بشه :)*
ممنوووووون خانوم جیم ... خیلی بد دردیه ... الهی که هیچوقت کورکتون خشک نشه :) :*
کورگیز ده جورلنر بانوی عزیز آذربایجانلی
باخ گوروم آغیر بیر وسایل گوتورممیسیز؟
یاخجی فوران گوچحلیغیزین دفاع سین المیسیز خوشوم گلدی
منده ائله اوزومنن راضییم و چوخدا گوزلم
ممنوووون :)
والا بیر گون اونان قاباخ اوتاقمن دکورون دییشدیم ... آکواریومی گوتدوم قویدوم آیری یره ... تختیمی چکدیم اویانا :))) یانی اونان اولوپ؟؟؟؟؟
هن بابا من چوخ دا گوزلم ... هشکسده منیم اباغیما یتیشمز :))) (آیکون خود شیفته )
صد در صد شک المییین :)
حالا کی شمارو نفرین کرده!؟
فکرکنم رگ تو رگ شده.اگه به پشت نمیتونید بخوابیدیا وقتی به یه طرف کمرتون حرکت میدید دردش شروع میشه.باید دوش آب گرم بگیرید وجای گرم بخوابید.معمولا دوروز بیشترطول نمی کشه.
ان شاا...سلامت باشی
نمی دونم والا ... یعنی کسی دلش میاد منو نفرین کنه آخه ( آیکون خود شیفته )
کلا در همه حال درد می کنه ... نشستن که دیگه نگوووووو انگار جونم می خواد در بره :((((
با این «از لحاظ قیافه نگفتم فقط گوژ منظورم بود» با صدای بلند خندیدم =))
خو گفتم یه وقت با اون قیافه مجسم نکنین :))))
همیشه خندون باشین:)
این کلمه عزیزانم در عنوان جیگرم آتیش زد!
یه لیوان آب بخور خاموش شه :)
انشالله زودتر خوب بشی عزیزم...مراقب خودت باش...
:*
فدای تو عزیز دلم :*
چشم ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan